Vilken härlig dag

så härligt med sol och inte ett moln så långt ögat kan nå. Har varit lika bra väder under hela tiden jag har varit i sthlm, så nice verkligen. Kom ner till Sthlm i fredags morse. 8.45 anlände jag till huvudstaden. Blev hämtad på stationen, lyx =) Sen bar det ut till Bromma och lekparken, fredan gick utan problem, dock var ja väldigt trött på under dagen, jag och A skulle se film på em och jag somnade, tur hon är snäll och gjorde inga hyff under tiden, när hon väl hade chansen.  Vi tog en cykeltur till Brommaplan också på em, då var det dock A som somnade när vi cyklade hem. Lagade middag och såg på bompa, sen blev det natti, jag skulle läsa saga och tydligen var ja trött fortfarande för det var någon som petade på mig och sa " men läs nu då" och ja jag läste klart och hon somnade fort sen och sicken tur hon sov ändå till halv 8 på lördag morgon.

Då var det dags för lite tv igen, innan vi åt lite frukost och gjorde vagnen klar för en resa in till stan. Vi tog tunnelbanan in till centralen och sen tog vi buss 47 ut till Skansen där vi spenderade flera timmar i solen till att strosa runt och titta på alla djuren till stor del och så är det obligatoriskt med fika och glass, fick inte ens ha min glass ifred ;) A blev trött på em och somnade och jag gick då hemåt. Eftersom det var Sthlm marathon i lördags så gick det inga bussar när vi skulle hem från Djurgården, men var gör det när det var kanon väder och fläktade lagom så jag tog en härlig promenad in till stan då dom kom springandes i värmen, fick göra om min plan och ta tunnelbanan från en annan station eftersom det inte gick att ta sig över vägen. Väl hemma igen blev det att laga middag och se lite film innan det blev natti för A.

Söndan fick jag sova till sju innan det kom A med sin kudde och kröp ner i sängen och krama å pussa på mig. Låg en hel timme innan hon kom på att hon ville se svampbob fyrkant. Glo lite på tv innan det blev frukost och sen tog vi en promenad till Vällingby och gjorde en ride på en del affärer och en del blev det som fick åka i vagnen hem sen. När vi kom hem åt vi mellis och sen fick vi besök av Erik, riktigt trevligt tycker jag, såg lite film innan vi tre gick till lekparken en stund innan det blev middag. Såg lite film sen innan A´s mamma å pappa kom hem. Dom hade inte ätit middag så det blev pizza i trädgården i det fina vädret. Sen blev det slappt resten av kvällen, började pluggade lite innan ja la mig och sov.

Förmiddag idag har ja ägnat åt att packa ihop mina saker och försöka planera inför helgen, blir kalas både lördag och söndag. Har ätit lunch inne i stan idag, åt en kanon god ceasar sallad, mums. Sen blev det en tur på drottninggatan innan det bar av hemåt. Jag sitter på tåget hemåt just, har precis åkt från Uppsala nu. Denna veckan är det full rulle, imorgon ska ja jobba till 14 sen åker ja till Sundsvall och ska genomföra vårruset. Sen Onsdag jobba och plugga järnet, torsdag prov, jobba och baka. Fredag jobba och baka och evt hämta Bella med. Sen lördag och söndag är det kalas, slut på veckan. Nu ska ja försöka plugga lite till.