Ny tlf..

Igår hade jag en ganska bra dag på jobbet, det ringde mindre senare på dagen och min högsta chef för mitt konto, vill ha ett möte med mig. Jag blev erbjuden att sitta backup på en lina för besvärliga ärenden och för dom danska kunderna som verkligen vill ha en dansk. Så det blev jag väldigt glad för. Hon var nöjd mitt arbete och tyckte att det gick bra för mig, och det skulle jag få bevis för senare under dagen. Igår em hade vi möte och då blev jag utsed till månadens tekniker för Oktober. På mitt "diplom" som sitter på min plats står det.

Samsung Engineer of the month Oktober 2006 For her outstanding performance Annelie Johansson is rewarded with the Samsung Engineer of the moth award. She have reached all out highly placed targets. She have fulfilled each and everyone of our criterias and she also a great collague and her friendly attitude is her trademark that we all appreciates.  Och tillsammans med detta fick jag då en samsung telefon som heter sgh-x680 och det blev jag väldigt glad för. Och efter att jag hade jobbat en ½ månad fick jag detta.

Co-worker of the month August 2006. For her optimistic and service minded attitude Annelie Johansson is rewarded with the co-worker of the month award. Annelie have shown initiave to help and assist on the danish line even if she is new at Samsung. Her friendly attitude is appreciated on the support by her colleagues and customers. Och till det fick ja 2 biobiljetter.

Vill bara säga att jag är nöjd med mitt jobb även om det har sina downs =)

Ha en trevlig lucia allesammans =)

Julkramar från @nnelie

Kommentarer
Postat av: sandra

men vad kul gumman =D hoppas det alltid går så bra för dig :) Puss och kram

Postat av: Annersias Jenny

Vad kul att du är uppskattad på jobbet! Det kan ju vara skönt att tänka på när det är tungt.
Önskar dig ett Gott Nytt år 2007!!!

Kramar Jenny

2006-12-28 @ 06:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback