Sthlm

I em åker jag till Sthlm, ska bli underbart. Efter en lååååång vecka som det känns så ska det bli skönt med en dags extra ledigt. Ringt på som bara den denna vecka. Suttit på både svensk och dansk lina denna veckan och det märks på antalen samtal jag plockat / dag. Gäller också att hålla koll på telefonen innan man svarar så det inte blir fel. Just nu är det dock lungt plockat ca 27 samtal hitills, ska sätta igång att logga dom snart. Imorgon kväll blir det Anexet och julshow och julbord med, bla Jerry Williams, min stora idol som ja såg mycket på när jag var liten. Lördagskväll går åt till att gå på Oscars teatern och se Singing in the rain. Söndag blir nog att åka och träffa den nya släking, min tremening Alice.
Nää nu är det bäst ja jobbar =)

Ha en trevlig andra advent, för det ska jag =)

Kommentarer
Postat av: sandra

men vad kul det låter.... hoppas ni får det roligt :) Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback