Hur gick det?

Var ju iväg och vägde mig i torsdags och vågen sa - 19 kg =) Kändes väldigt bra! Unnade mig frukost på Konditoriet. vart en kopp te och en ½ grov fralla med skinka på.
 
I fredags hade jag och Daniel besök från värmland, det var trevligt. Sen så hade vi grannarna över på fika, jag tror dom hört att det fanns smörgåstårta hemma hos oss, vilket det också gjorde. Den var kalasgod även om jag inte åt så mycket av den. Sen skulle jag och Danne åka ner till Kvarnberg och vi fick en fri passagerare med oss som sa "Bella också följa stugan", det fick hon göra =)

På lördagen så var det fiske som gällde men tusan var det blåste kallt, jag höll mig vid elden för att hålla värmen. Sen var det mat som skulle fixas, så vi fixade iordning maten. Det var jag, Danne, Bella, mamma, pappa, morbror och mormor som var ute och fiskade. Senare på kvällen gick vi till mamma och pappas grannar och Bella fick leka lite med Kaj och Elvis, det tyckte hon var kul =)

Söndagen var det kalas väder, jag, mamma och Bella var till Sandsjön och kollade saxarna och plockade upp dom. Det vart 8 gäddor. Danne och pappa var ute på vedbacken medans. Sedan så åkte vi till mormor i Orsa för att äta middag där, och spelade lite bingolotto. Så var den dagen slut.

Måndagen så var vi i stugan en stund sen kom brorsan på att han skulle åka till Bollnäs och kolla på en Volvo 760 tic. Så då följde jag, Danne och Bella med dit. Och det vart affär för brorsan. Så han åkte Volvo hem och vi audien. När vi kom hem till Kvarnberg igen så var det att packa ihop och äte lite middag sen fara hem till Sveg igen. Klockan han bli 21.40 innan vi var hemma i Sveg.

Tisdag så var jag hemma mest hela dan och tog det lungt. Kollade på lite utbildningar och sånt. Vid 17 när Danne hade kommit hem så röjde vi i uteförrådet och det var bra. Åkte och slängde en massa kartonger sen på kvällen. Vi var även över till Anneli och Erik, eftersom Erik fyllde år och Anneli fyllde år i måndags. Tror dom vart nöjd med sin pressent =)

Ja då var det onsdag och inte så många dagar kvar på sjukskrivningen, men det känns bra, längtar till jobbet nu. Är så pass pigg så jag skulle orka jobba nu. Var iväg och vägde mig idag med -20 kg. Känns kanon bra trots att jag unnat mig godis i påsk. Idag är det 6 veckor sedan jag blev opererad. Tiden går fort =) Idag får jag besök av Micke, Cissi, Alice, Fanny och Lucas. Det ska bli trevligt. Nää nu måste jag sätta lite fart, duscha, bädda sängen och äta frukost.

Vi höres senare. Massa sol från Härjedalen

Kommentarer
Postat av: ulrica

bra jobbat tjejen! är så impad av dig!

2007-04-29 @ 14:33:54
Postat av: Jenny

Vad kul med en ny bild på dig!
Roligt att SE förändringen också.

2007-05-22 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback