Öroninflamation

Tjoho, då var man sjukis men ej dock sängliggande. precis varit på sjukan och det var öronimflamation jag hade, dubbelsidig dessutom, jippi =) Hade värkt hål på mina trumhinnor, inte konstigt att jag har haft ont då. Lite klen i halsen också, hihi undra vad kunderna har trott om en idag, vore rätt kul att höra sig själv i det här läget.

Ska ta och dricka lite te nu med honung i. Hoppas på att kurera halsen och rösten med det.

Var på sjukan i måndags också och träffade på den sämsta läkaren någonsin och jag har träffat en hel del läkare. Men efter mycket om men fick ja det ja var ute efter. Så nu äter jag reductil, ska bli kul och se om det fungerar.

Nää nu borde jag jobba =)

Kommentarer
Postat av: Annersias Jenny

Krya på dig vännen!

2007-01-21 @ 05:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback