Snö...

Igår när jag var ute på älgjakt så började snöa, tror det eller ej. Redan den 16 sep är lite väl tidigt för min del. Som tur var att vi var klar på passet och skulle ta fram dom 2 älgarna som hade blivit skjutna till slaktladan. Det var bra kallt igår morse och att det blåste gjorde inte det hela bättre men det var underbart att vara ute iaf eftersom man sitter inne på jobbet hela dagarna.

På lördagen var det söder ut som gällde, var till Falun på byggmax och handlade lite saker till stugan. Sen bar det av mot kupolen. Det vart en trevlig lunch med Erik, tack för den. Innan det bar av mot Mockfjärd och hästhoppstävlingen så var ja in på jaktbutiken och köpte mig en jacka. Me like it.

I fredags var det mest jobb sen bar det av mot stugan i Kvarnnerg. Där vi sov första gången sen den blev min och jag sov som en prinsessa =)

Nää nu ska jag göra ett ryck. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback