Hänt senast

Ja vad har hänt sedan sist då?

Fredan var jag på sjukan och tog min b12 spruta och kollade blodtrycket, träffade en toppen sköterska som sa en massa matnyttigt. Blodtrycket såg bra ut men övertrycker var kanske lite lågt och det kunde gå göra så att jag vart svimmfärdig. Jobbade på fredan också. Kvällen vart lugn, satt hemma och såg på tv.

Lördan var rätt lugn den med. Var hemma mest städade och donade.

Söndagen bar det av till badhuset för premiärtur. Det gick bra även om det var mottigt att ta sig dit. Simmade 17 länger och badade en del. Fick sällskap av lite vänner där. Hade det trevligt på badet. Sen på em blev det middag hemma med Daniel, Denice, Andreas, Jacob och Lellan. Det blev kyckling taccos till middag, mums.

Måndagen var det jobb och simmning. Simmade 24 länger i måndagskväll, det var nice. Ska försöka slappna av lite mer när jag simmar, får ont i nacken, inte bra. Men annars var det en bra start på veckan.

Tisdagen börjar tidigt, klev upp vid 05.30 för att göra mig klar för avfärd till Östersund. Fick sällskap av Denice och Jacob. Tack bägge två för att ni ville följa. Var till doktorn som inte hade spec mkt att säga, det var som ja skrev för ett tag sen att ja mer prover, vi kan inte säga vad dina problem beror på som det är just nu. Jaja 40 mil för något du kunde klämt ur dig över tlf, men iofs så tittade han ju lite på mig också, alltid något. Var på stan en sväng också, köpte lite nya kläder, alltid lika roligt. Var även in på Willys en sväng och handlade lite, haha eller det vart faktiskt en överfull vagn :) Träffade Mickan och Malin i stan också, alltid lika roligt att träffa folk man inte ser så ofta även om det blir lite kort varje gång, Måste försöka planera in en resa där man har tid att träffas ordentligt.
Hade i det hela en bra dag. Kom hem vid 21. Snacka om heldag

Onsdagen var inte lyckad dag. Mått askasst hela dagen igår. Inget av det ja hade köpt kändes bra och det var verkligen en riktigt hata sig själv dag igår. Provade allt jag skulle för att må bättre men inget fungerade direkt. Var hemma igår. Känns inte bra att vara hemma från jobbet heller men vad gör man? Kan inte sitta på jobbet och böla iaf.

Idag har jag varit på lab och tagit prov som ska skickas till Östersund, hoppas att det kommer svar på det fort bara, less på att vänta och att det inte går framåt. Ska försöka ta mig iväg till jobbet idag. Mår inte bra men det kanske blir bättre av att komma på jobbet, vi ger det ett försök iaf. Jag hoppas att anti dep tab fungerar snart, verkligen.
Vikten går neråt fortfarande -56 kg =)

Helbild2

Såhär ser jag väl ut på ett ungefär nu ;)

Helbild

image13

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad länge sedan jag var in på din blogg!!
Har bytt dator..
Vilken skillnad på dig!! Lika söt men smalare...

Underbart jobbat tjejen!! Hoppas att du snart mår bättre.

2008-04-03 @ 10:46:07
Postat av: Jennie

Jag säger det igen.. JAG ÄR GRYMT IMPONERAD AV DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback