Igen...

Ja tordags var jag iväg och jobbade och det funkade rätt ok. Vart dock lite smått irriterad när jag kom hem och öppnade posten. Ska till stan igen. På tisdagen den 8. Jaja inte mitt fel att dom inte kan snacka med varandra.
Joo dagen blev också så att jag beslutade mig för att följa med på kryssning till helgen.

Fredagen var det jobb igen. Dagen vart inte riktigt som planerat men det blev bra endå =) Var på sjukan och tog prover igen inför läkarbesöket. Lab personalen börjar ha rätt kul åt mig vid det här laget. Kvällen tillbringade jag tillsammans med Anneli, vi var helt ensamma =) Vi var iväg på Svegskrogen och käkade middag, blev en ½ barnpizza för min del. Sen var vi mest hemma och tog det lugnt, försökte packa inför helgen.

Lördan började rätt tidigt, klev upp vid 6 eftersom vi skulle åka med bussen kl 7.30. När vi kom till Blg var det dax för lite shopping. Dock hade resan ner dit varit sådär, jag mådde illa. Det vart iaf lite handlat på kupolen.  Köpte mig 2 par sommarskor, kul att för en gång skull iaf kunna hitta skor annars brukar jag ha enorma problem med det. När vi var på kappahl vart det dock lite pinsamt, jag måste ha fått blodtrycksfall eller något likande först var ja tvungen att sätta mig på golvet och när jag väl kom i kassan vart det lika igen, lite läskigt. Vi åkte vidare senare mot Sthlm och båten, Det vart lite stressigt eftersom dom flesta drack på vägen ner behövdes det rätt många kisspauser.
Men vi han iaf med båten som tur var. Jag och Denice var iväg på taxfreen och shoppade lite gran där med. Men haha jag vart lika igen som på kappahl. Betala och iväg till hytten. Väl där så pallade jag mig iväg till sjuksyrran och fick kolla lite. Blidtrycket var ok iaf 98/74 och puls på 98 och blodsockret såg ok ut också. Var lite dålig i magen så jag hade fått magsjuka sa hon. Fick tabletter mot illamående och mot diarre och ombedd att vila, tjoho. Följde iaf med dom andra och käkade men sen vart det inte så mkt mer den kvällen iaf men än att vara i hytten och springa på toa.

Men på söndagen då var det bättre iaf. Jag låg lite efter dom andra men kände mig på party humör. Ja duschade och gjorde mig iordning vid halv 2 bar det iväg till baren och drack drinkar. Jag och Denice hade bestämt oss för att hålla igång även på vägen hem och så blev det också =)  Men efter att ha ätit i Borlände på vägen hem vart min mage sur på mig igen och vi vart osams, varav jag vart dålig igen, men men =) Var hemma vid 24.

Var dock pigg imorse även om jag var dålig imagen fortfarande men hade bestämt mig för att gå till jobbet. Så idag har jag jobbat från 10-14. Varit på affären en snabbis och så. Sitter och glor ut genom fönstret nu och snön bara vräcker ner, måste vara för att jag har köpt sommarskor ihelgen och för att jag ska ut och åka 40 mil imorgon igen.
Nu ska jag dra på radio på max volym och försöka pigga upp mig.

kramizar till alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sommaren kommer och med dem tillfälle att använda de nya skorna!!
Jag lovar.

Hoppas resan går bra.

2008-04-09 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback