Ledig fredag

Ser framemot att få vara ledig på fredag. Det är röd helgdag i Danmark och då är jag fri från arbetet den dagen.
Har inte bestämt vad jag ska göra än, är det bra väder ska jag deffenetivt ta en låååång promenad iaf. Och jag ska försöka mig på att göra middag, kycklingspett.

Helgen som passerade har varit lugn, hade inte för mycket energi till övers. Började lite med min historia, har fixat så att jag får göra klart min historia och äntligen få mitt efterlängtade betyg i det. På söndagen hade vi besök av Andreas, Jacob och Håkan, alltid lika trevligt med främmande.

Har jobbat halvtid mån-ons. Ska prova mig på att jobba hela dagen imorgon. Borde sova snart om jag ska komma upp i tid imorgon.

Jag har varit till läkaren igår igen, mår fortfarande inte tipp topp, yr och mår illa, kräks tom ibland, inte bra. Men vet inte om jag vart så mycket klokare efter besöket där. Blodsockret såg bra ut och jag var inte gravid, haha det kunde tom jag sagt innan men men. Det kanske kunde bero på min PCO ( Polycystiska Ovarier) eller så kunde det vara njurarna. Tjoho var min tanke. Fick även veta att eftersom jag har PCO är risken stor tydligen att jag kommer att få diabetes senare i livet. Min tanke var när kommer alla possitiva besked då? Fick till svars att det behövdes mer prover, så jag var dit idag igen. Mina armveck börjar se ut som på en knarkare snart tycker jag. Skönt att snart pencillin kuren är över. Blir kanske lite bad ihelgen med lite tur. Nu ska jag ta min sista pencellin tab för dagen och även kalcium tab =)

Sov gott =)

Kramar från Annelie



Kommentarer
Postat av: Jeanine

Gud vilken tur :)
Då litar jag på dig!
Med mig är allt bara bra, livet rullar på.
Jag har inte heller några planer än så länge. Vi får höras.
Kramas massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback