Nu j*vlar

Ska jag lägga i overdriven så att jag når mitt mål till födelsedagen. Var ute och gick brorundan igår med Denice, Jessica och Pepsi. Och kl 05.38 drog jag iväg imorse ocg gick runt torven, gäspade en hel del i början men var så himla skönt när jag kom hem.Stort tack till Jennie "hurtbullen" för att fu inspirerar mig. =)

Var till läkaren igår, vart fortsatt sjukskriven till den 20 Maj men nu ska jag jobba 75 % och det känns bra. Det som är lite oroväckande är väl att dom inte vet vad det är för fel på mig. Fortfarande ont i magen. Hon klämde och kände igår och det var inte spec skönt. Frågan var ju nu om jag då evt har njutsten eller gallsten kanske, det hoppas jag verkligen inte. Hon kollade även blogtrycket och det övre trycket låg på 90 så det är lågt. Fick nå medecin mot illa mående. Sen bar det iväg till lab och damerna där är alltid lika trevliga och skrattandes när jag kommer nu för tiden =) Sen när ja gick fick jag höra, " ja vi ses väl snart igen :)" Ja det finns stor risk för det sa jag med ett leende på läpparna.

Igår hade jag namnsdag också, en bra sådan =) Slutade kl 15 igår och cyklade iväg till dagis för att hämta Bella, tösen vart trött hon somnade i cykelstolen på vägen hem, men vem skulle inte ha gjort det i det fina vädret.

Nää nu ska jag sätta fart och jobba så kl blir 12 och jag har lunch och får komma ut i det fina vädret.

Många kramar från Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback