Tisdag

Nu är det tisdag och solen skiner. Riktigt skönt att cykla till jobbet.
Vad hände mer förra veckan då? Joo köpte lite nya kläder. Var till sjukgymnasten, ska dit idag igen för att bli mer vän med min nya kropp. Var iväg till mina päron ihelgen, hade Bella med mig. Vi åkte husbil till gävle med mor & far, det var trevligt, med dit var även lillebror och hans tjej Erica.
Jag var ut en sväng på fredag, det var riktigt trevligt tycker jag.

Har tänkt mycket på Vincent den senaste tiden, varför, varför, varför? Det kommer jag antagligen aldrig få ngt svar på. Men jag känner att det hade varit bättre om jag hade varit den som inte klarat mig. Han var alltid så glad och alltid sig själv, struntade i vad andra tyckte om honom. Så stark, så underbar, så toppen. Det är 5 år i höst sen han försvann från mitt och alla andras liv. Men i mitt hjärta och mina minnen kommer han alltid att finnas kvar. Känns mest som att han finns någonstanns där det inte finns tillgång till att kontakta andra. Åhh jag saknar dig verkligen Vincent, tårarna rullar ner för mina kinder just nu. Har så mycket bra minnen med dig. Jag har dig att tacka för att jag har mitt jobb som jag har nu. hade du inte lärt mig danska så hade jag inte suttit här.

Finns så många andra minnen ifrån mitt liv också, visa tänker man inte på så ofta även om det är possitiva minnen. Visa tänker man oftare och mer på.

Igår var jag iväg och simmade, det var skönt, men inte lika roligt att väga sig imorse men men det är väl bara att kämpa på. Tror mina anti depr tab börjar fungera hyffsat nu iaf  för jag har det inte lika jobbigt med att kroppen inte fungerar som den ska iaf. Även om det irriterar mig så gräver jag inte ner mig i det och jag kan koncentrera mig på annat, tex jobbet. Känns bra att jobba 75 %. Men mitt mål är att komma tillbaka på 100 % och kunna visa allt det bra jag bär på. Skam den som ger sig.

Nu ska jag jobba på lite, 4 timmat kvar till lunch och efter lunch är det bara 2 timmar kvar till man slutar för dagen.

Soliga kramar från Annelie

Kommentarer
Postat av: Ragetti

Hejsan. Kul att vi åker på samma dag, och kul att du hittade min sida. Jag och min kompis åker till ett hotell på Alanya som heter SunPark Beach (Ving). Vart åker du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback