Uppdatering

Ja då var resa till Östersund gjord 40 mil tor. Vägen upp var mindre rolig, slask och mod men det gick endå. Kirurgbesöket var snabbt avklarat det med. Ja det var jättebra att jag hade gått ner så mycket men jag är ju fortfarande fett så bra om jag går ner mer. Ja jag gör mitt bästa liksom. Sakta men säkert går det. Fick mer b12 utskrivit och även kalcium tablatter, men tabletterna smakar blaj, tur jag ska bara ta dom 2gånger/dag. Men fick inget järn eftersom mitt blodvärde var för högt.  Resan hem gick ok, förutom att jag fick blodtrycksfall eller vad det nu är, 2 gånger dessutom, som tur var fanns det parkering nära båda gångerna.
Var väldigt trött när jag kom hem på em.

Igår var jag också väldigt trött. Jobbade igår och sen fixade lite ärenden. Sen hade jag sällskap av Denice, alltid lika trevligt. igår fyllde Anneli år, fixade in annons på family, hihi. Lämnade en försenad pressent till Jennie också, hon verkade bli rätt glad för den ;) Blev friterad kyckling till middag igår från korvmojjen, det var gott även om jag inte åt spec mycket av det. La mig vid halv tio igår kväll, var så trött.

Men inte var jag piggare för det idag. Idag fyller Erik år, grattis till dig. Bara kl blir 9 så ska jag ringa medicinmottagningen och höra hör proverna såg ut ja tog förra veckan, så att det går frammåt, det är ju så, vill man att det ska hänsa något får man fixa det själv. Ska iväg och jobba kl 10 också, ska hämta telefonen och så nu. Ha en fortsatt trevlig dag.

Lägger till 2 kort också ett kort på mig och det andra är på mig och Denice på vägen hem =)

kramar

- 57 kg
20080407

AD

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ser så pigg och fräsch ut =) Jag är stolt över dig och det du presterat ! Och JA, jag är jätteglad och nöjd med för min present!! Kramar

Postat av: Jeanine

Hej gumman!
Vad pigg och glad du ser ut :)
Inte långt tills vi fyller år heller, har du några planer? Kramar

2008-04-12 @ 14:48:21
URL: http://jeaninestubergh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback