7 dagar

7 arbetsdagar kvar innan det blir ledigt. Ska bli skönt. Måste bara lösa mitt problem med min stora resväska när jag är i Östersund, ingen lust att konka runt på den hela dagen.

Ihelgen var jag till Stockholm, for ner på fredan och hem på söndagen. Det surast med hela helgen var pboten på 700 kr som jag fick på söndagen, men någongång ska väl vara den första och jag har lärt mig något av det i alla fall. Annars var helgen bra tycker jag.

Till helgen som kommer blir att åka till mor och far eftersom mor fyller år på fredag.Grattis till henne. Annars i veckan blir det rätt lugnt. Ska till Denice någon kväll och bara ha myskväll, ska bli trevligt. Ska börja skriva en packlista för semestern. Blir borta 1 ½ vecka lite drygt så det är en del som kommer åka ner i väskan om jag känner mig själv rätt.
Var in på hm´s hemsida igår och det råkade bara bli en beställning till, fy mig. Mitt klädkonto känns väldigt stort just nu, men man lever bara en gång, inte mitt fel att jag är snygg och älskar kläder ;)

Nää nu ska ja se om min choklad kanske har blivit tillräckligt kall för att drickas.

Puss & Kram från Annelie <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig semester!!

2008-08-06 @ 07:38:44
Postat av: Annelie

Tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback