nervös

hade lyckats förtränga att jag är nervös inför morgondagen men eftersom någon inte kan hålla käften så är nu min dag förstörd och jag är nervös och väldigt ledsen. Tänk om folk kunde låta bli mitt liv och låta mig sköta det istället. Fårse hur jag ska ta mig igenom morgondagen, igenom den tar jag mig alltid men kommer nog bli jobbigt.

Jag älskar dom äkta och riktiga vänner jag har, jag hoppas att jag visar er det tillräckligt mycket, jag vet att jag har varit en skit ett tag och jag ber om ursäkt för det . Ni finns alltid hos mig oavsett vart jag är i världen.

Ska försöka jobba vidare nu med tårar som rinner...

Kommentarer
Postat av: Mona

Ojj, vad har hänt?

Postat av: Sophie

Nu är del 1 & 2 på frågestunden upplagt :D titta in och kommentera svaren vettja ;)

2008-08-13 @ 21:11:55
URL: http://thisissophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback