Snart

är det semester =) Bara 1 ½ arbetsdag kvar.

Helgen var bra, den spenderades i Dalarna hos mor och far. Hade Bella bus och Daniel med mig och självklart lilla Baloo.
Fredagen var det kalas för mamsen som fyllde år.
Lördan drog jag, Bella, Daniel och Baloo till Mora för att göra en liten shoppingtur. Det var trevligt. Blev rätt lugnt sedan jag var inte på tipp topp. Bla magen som krånglade.
Söndagen blev det en fisketur innan vi åkte hem. Blev bara småfisk men det var kul det med.

Har börjat packa min stora resväska, den börjar bli full men jag ska gärna få ner mer saker i den.

Har fått en massa saker som jag har köpt, kom en del kläder från HM men det mesta åkte tillbaka, lite tråkigt men det blir billigt då.
Fått en del andra grejor också, kom mera saker igår. Min fina nya picknickväska, champangekylare till mina fina champangeglas. En söt liten pall och massa annat kul.

Finns så mkt ja skulle kunna skriva men lite hemligheter måste man ha..

Btw jag försöker lära mig dricka kaffe men det är svårt

Soliga kramar från Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback