Tankar

har en massa tankar just på både det ena och det andra, Ibland vore det så skönt att stänga av den och bara få vara. Likadant men känslor man har om olika saker vore också skönt att vara utan. Att slippa känna att man blir ledsen, att man blir dissad. Kommer det bli svårare att hitta ngn att dela sitt liv med när man har dom erfarenheter man har? Bygger man upp en tjockare och tjockare mur för varje gång man blir lämnad med ett hjärta som är i bitar? Ska man sluta vara den öppna, framåt tjejen med stort hjärta för att det inte ska bli sprickor i det?
Jag har ändå den drömmen att man ska kunna hitta ngn att dela sitt liv med och förhoppningsvis bilda familj med, men hur länge ska man våga drömma om det??

Det känns så lockade att titta efter en sista minuten biljett just nu, bara få komma bort och koppla av och försöka njuta av nuet och sig själv och bara få ta hand om sig sj.

Snart är det jul, känns inte riktigt så för mig än iaf men det kanske kommer. Klar med alla julklappar iaf. Håller på att tvätta och packa. Tanken är att jag ska åka hem till mor å far imorgon. Längtar till på lördag just nu, ska passa Linnea å Maiya då, hoppas på att det blir bra väder så att vi kan vara ute och åka pulka m.m. Sen ska lillebror ha kalas på lördag.

Idag har det varit full rulle på jobbet kan man säga. Har fått rycka ut som tekniker idag och det gick över förväntan kan man säga. Med tanke på att det nästan är 2 år sen jag satt som renodlad tekniker så gick det toppen, men så är det när man är kung på att hantera kunder. =) Sista arbetsdagen på det här året imorgon, ska bli skönt att få vara ledig ett tag, jobba först den 5 jan igen =) Haha alltid har man lika problem varje början på det nya året att skriva rätt år =)

Jag hoppas att det kommer bli ett bra år på många sätt och att det blir ett händelserikt år på ett possitivt sätt. Nu j*vlar ska vi se om jag kan visa vad jag går för...

Ska försöka ta mig samman att gå upp på vinden och leta mina pjäxor till längdskidorna, kanske får ett ryck när jag hemma.Skidorna ligger redan i bilen iaf :D

puss å kram

@nnelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback