Helgen

Ja nu var det vardag igen då. Och ja Emelie jag är lite slow på att uppdatera bloggen.

Blev inga pengar på bingon i torsdag, men så kan det vara.

Fredagen var det tjejmiddag tillsammans med Jennie, Jessica, Anita och jag. Det var verkligen supermysigt. Vi trotsade vädret och satt ute och käkade, det var grillat som serverades. Mums. Blev en hel del vin som dinosaurien hade rekomenderat ;)

Lördagen var det kickoff med jobbet, var dock kasst väder på lördan så blev bara en snabbis då. Bar iväg ut på kvällen igen, mkt trevligt tycker jag. Ska försöka lägga upp lite bilder ngn dag så ska ni få se.

Söndagen gjordes absolut ingenting, slöade verkligen hela dagen, låg och läste lite i min bok bara.

Igår var det jobb igen, vart dålig igår kväll så det var bara sömn som hjälpte men vas ju aspigg när jag väl skulle sova sen men så kan det bli.

Joo Mickan har ju lagt upp ett roligt kort på mig.. Kolla länken...

http://fela83.bilddagboken.se/p/show.html?id=224413779&directlink=1

Kram från Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback