Hipp hipp hurra

idag är det min födelsedag.

Vad har hänt sedan sist då. Var på bingo i torsdags, vann 250 kr =)  Fredan jobb som vanligt, var till sjukgymnasten och tränande.  På fredag kväll kom Bella till mig och vi hade det trevligt, Daniel drog iväg till Ösd och vi blev ensamma. Jag bakde i fredags kväll.

På lördan åkte jag och Bella först till byvallen för lite lek och hårfixande, tack så mkt Anneli. Sen drog vi vidare till Mora för att gå på dop. Lilla Izac som blev döpt i Mora kyrka. Efter vi var klar i Mora drog vi till Orsa för att vara på crusingen. Var till mormor och åt middag. Var på crusing rätt länge, det är så nice och åka raggarbil =) Roligt att köra också. Kom hem till mor & far vid 00.30 ca. Jag och Bella sov i Kvarnberg Igår så hade jag kalas hemma i Kvarnberg, för min familj. Gjorde en god jordgubbstårta, kommer bilder senare. Underbart väder att ha kalas i. Fick några presenter igår redan, tack så mkt för dom =)

Idag slutar ja kl 15. Ska hem och göra lite tårta och så inför kalaset ikväll. Och det är så fint födelsedags väder också. Jag har dock inte nåt mitt viktmål tills idag men det är bara att fortsätta kämpa på. Röntgen jag gjorde såg bra ut, och det är skönt. Joo hade ju tlf tid med läkaren från stan i torsdags, fick veta att jag skulle äta tab nu, ner på apoteket, men dom var tvungen att beställa hem dom, så hämtas imorgon. Nu sitter jag i tlfkö för att höra om det kommit ngt svar på allergitestet jag gjorde för en vecka sen. 

Hoppas att alla får en minst lika bra dag som jag.

Kramar 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj va kul! Stoooort grattis till dej!:) Hoppas du får en superb dag med tårta och firande! Njut av dagen och se till så att familjen skämmer bort dej ordentligt!;)

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas din helg har varit bra!
Kram!

2008-06-02 @ 09:24:15
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Anonym

ha en bra dag du med!=)

2008-06-02 @ 19:38:35
URL: http://fridoo.blogg.se
Postat av: ulrica

grattis i massor till norrlands skönaste pingla

2008-06-03 @ 02:12:59
URL: http://fam.norberg.teliaweb.se
Postat av: Annelie

Tack så mkt till alla

2008-06-03 @ 07:55:43
URL: http://kramizen.blogg.se
Postat av: Emelie

Tur att det blev lite födelsedagsfika över ;)

Det godaste jag ätit på länge!

Heja Annelie, Svegs bästa bagerska :D

2008-06-03 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback