Det fungerar

Ja Jennies soldans verkar fungera än så länge så jag hoppas att det fortsätter fungera så att vädret blir lika underbart hela påsken =) Så det blir mkt skoter och fiske. Då brukar det även bli varm choklad och korvgrillning också. Idag är det Onsdag, sista arbetsdagen på denna veckan. Ska jobba några timmar i em, ska även på HC och träffa läkaren. Ska be dom kolla min vätskenivå, tror den kanske är för låg, dricker nog för lite på dagarna.

Var till optikern igår och fick ett par lånebågar för det skulle ta ett tag innan min skalm kom. Så fick samma fast annan färg så dom har satt i mina glas i dom här svart/rosa bågarna. Så nu slipper jag nog huvudvärken iaf. Men det är kul att få ha andra bågar ett tag, en skönthet som jag klär ju i allt =)

Nää nu ska jag bädda sängen och vika lite tvätt samtidigt som jag funderar på vad jag ska ha till lunch, har ätit en banan till frukost, det var allt jag kände för.
Hoppas att alla får en bra dag.

Kramar från @nnelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja än så länge verkar det hålla i sig, jag ska ta ett par danssteg till så kanske vi får sol hela helgen =) Kramar !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback