Måndag

Ja då var det måndag igen och jobbet kallade. Jobbade mellan 13-17 idag. Det gick hyffsat endå med tankte på hur jag har mått idag. Men lite bättre idag om man jämför hur jag mådde ihelgen då var det inte alls bra.
Hade en riktigt dålig helg för att ja var helt körd psykiskt. Skulle ha varit på 50 års fest i lördags kväll men jag kunde verkligen inte. Blev hemma under täcket och såg melodifestivalen istället. Gjorde igenting vettigt på hela dagen igår. Inte så lätt när man tappar lusten och glädjen för allt, men tror det är pga må bra tab som inte har börjat fungera än.

Hade ågren igår över att göra veckan blev en stor nolla i motions schemat. Men har varit sjuk och ätit pencellin hela förra veckan, sista igår kväll =) Så denna vecka blir det nya tag. Eftersom motionen var en stor nolla så var jag nervös för att väga mig imorse, men det hade jag inte behövt vara. Vågen var min vän och sa - 2,1 kg från förra veckan. Har gått ner 54,5 kg nu totalt =)

Tänkte jag endå ska uppdatera hur det går med motionen


V 8. 511 min

V 9. 400 min
V 10. 181 min
V 11. 0 min



Joo dom ringde från Medicin mottagningen idag och sa du kommer få tab som du ska äta. Dom ska tas en spec tid och sen ska det lämnas prover igen, vad ovanligt. Det var tydligen något hämningstest som skulle göras nu. Det kommer väl brev hem kanske denna vecka då med lite tur, det är ju endå Påsk.

Jobbar bara tom Onsdag denna vecka, går efter dansk kalender på jobbet så ledig på torsdag då som extra dag =)

Nää nu ska jag lägga mig och läsa lite, hoppas mina glasögon blir klara snart. Börjar bli riktigt jobbigt utan dom.

Kramar till alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback