Prover

Var iväg igår morse och tog en del prover. Kom papper hem från Medecin mottagningen i måndags att det skulle tas prover innan jag får träffa lakare. Ja de var ju en hel del papper som kom hem. Åkte iväg till HC igår morse och det vart ju en del blod som försvann, 8 rör. Undra vad dom ska med allt det till, men så länge dom vet vad dom gör så kvittar det väl och proverna blir klara någongång så att jag får träffa läkaren i stan nån gång. Proverna skulle skickas till Umeå, precis som testesteron provet ja tog för 3 veckor sen och då tog det ca 2 veckor att få tillbaka svar på att dom var för höga, högre än vad som är normalt. Grattis det hade jag kunnat säga redan från början, nötter :)

Så skulle ja ringa ett samtal vid 10 idag, satt och väntade så snällt att kl skulle bli 10 och ja ringer, joo vad händer? "Under vecka 10 har vi bara tlftid måndag och torsdag! men jippi så jag får väl ringa imorgon igen då *suck* idag har ja verkligen kort stubin känner jag. Ska snart iväg till psykologen igen, fårse vad som händer idag då, Läxan som ja fick förra veckan har det gått sådär med.  Men det är bara att på det igen antar jag.

Nää nu ska jag kolla igenom garderoben och se vad jag hittar där, om det finns lite kläder jag kan göra mig av med på något sätt eller iaf sortera dom lite bättre.

Kramar

Kommentarer
Postat av: ulrica

hoppas allt löser sig för dig vännen. en STOR styrkekram från mig

ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback