Stamkund?

Ja jag tror ja vart det förra veckan på sjukan. Var dit på tisdagen och tog prover. På onsdagen var jag dit igen, först på förmiddagen och träffa psykologen. Sen dit igen på em för att träffa läkaren och prata om min sjukskrivning. Hon tyckte att ja ska äta må bättre tab och jobba halvtid, så det är väl bara ett att göra då. Men hon sa att en del av mina provsvar var höga och att hon ville kolla upp det. Sagt och gjort var jag på labet på torsdagen igen och tog prover, dock bara 4 rör denna gång. Tjoho på torsdag kväll sa det simsalabim och ja blev förkyld och ont i öronen. Ringde sjukan på fredagmorgon och fick en tid på förmiddan. Grattis Annelie du har öroninflammation och behålleinflammation och samt någe mer strul med öronen. Det var bara att röra på sig till apoteket och hämta medicin för 500 kr.

Legat nerbäddad nästan hela helgen. Var hemma igår från jobbet och även idag. Fortfarande ont i halsen och öronen och snuvig men hoppas att jag blir bättre snart och att må bra tab sätter igång och verka men det kan ta upp till 3 veckor.

Ja det är väl det som hänt på senaste. Ska lägga mig att vila nu.

kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig !! kramar

Postat av: Annelie

Tack gumman =)

2008-03-13 @ 11:31:22
URL: http://kramizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback