Allergisk

Var till läkaren idag och fick veta att jag var allergisk, jaha bara att åka hem och vila då och äta medicin då.  Han sa att det var nog mot pollen och gräs bla bla. Har kliat som bara den idag. Men tack Jennie för att ja fick tab på jobbet idag så jag iaf kunde jobba. Imorgon är sista dagen som jag jobbar 75 %. From Onsdag så blir det 100 % jobb igen och det känns otroligt skönt. Längtar efter att ge järnet igen nu. Come on =) Ska till sjukgymnasaten imorgon också. Längtar dit. Har haft fullt upp med att styra upp med sjukan idag, ringa hit och dit. Bara att jaga på dom så det händer ngt. Har fått tlf tid med en läkare på kvinnoklinken den 29 Maj. Jag hoppas att hon har ngt vettigt att säga nu, gått rätt lång tid nu sen första remissen vart skickad dit. Men som sagt det går sakta men säkert framåt =)

Jag känner endå att jag till stor del mår toppen och det är en helt grym känsla. Tänkte jag ska skriva lite mer om operationen och PCO någondag.

Många kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare.. inte du också. Men nu har jag ju ngn att snora ikapp med på dagarna;) Puss och kram

Postat av: Annelie

Ja vi får sitta och göra det ;) Puss & Kram

2008-05-20 @ 08:13:54
URL: http://kramizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback