Är det inte det ena så är det de andra

Torsdagen var jag till Östersund på röntgen, det var lite läskigt att åka fram och tbx i den där tunnan, och det var läskigt att få kontrastvätska insprutad i kroppen, tur dom berättade innan vad som antagligen hände, annars hade jag blivit väldigt nervös.
Hade sällskap till stan av, Rosa, Jacob Denice & Jessica, full bil med andra ord men det var så trevligt.

Fredag jobbade jag och var till sjukgymnasten. På kvällen var det utgång som gällde. Premiär på ön och en del alkohol och dans. Men fasiken vad kul. Kom i säng ca 4,30 lödag morgon =)

Lördagen spenderades till stor del med päronen. Åkte dit mitt på lördan. Jag, Daniel, Bella och Baloo. Firade morsdag på lördan istället. Vi åkte till sollerön och åt kanon god mat på Jugen Jon, kan jag verkligen rekomendera det. Vi var 9 st som var dit och åt. Efter maten bar det iväg till Orsa för att bowla. Bobbla som Bella säger =) Det var några X i protokollet iaf =) Men jag hade en toppen dag tycker jag. Efter bowling åkte vi till mormor för att fika lite, innan det bar iväg hem till Kvarnberg och se slutet på eurovison.

Söndagen var vi kvar i Kvarnberg till mitt på dagen. Hjälpte mor & far med att installera lite grejor på datorerna hos dom. Var iväg och plockade lite vitsipor och tittade på fåren och lamadjuren som mina föräldrars grannars har. Bella och Daniel tvättade bilen innan vi åkte hem. När vi kom hem igen så städade vi uteförrådet och det blev kanon bra.
Vaknade på söndag natt och kunde knappt andas, kändes som att andas i ett suggrör. Kräktes slem. Kändes inte bra.

Måndag morgon när jag vaknade och tittade mig i spegeln så hade jag en massa prickar runt ögonen, som en allergisk reaktion och fortfarande svårt att andas.
Ringde sjukan, fick komma dit. Och svaret vart, du har astma. Fick ta någe allergi test också men fick inget svar på det. På lunchen var det bara att cykla iväg och hämta medicin. Jobbade hela dagen som vanligt, känns kanon att vara uppe på 100 % igen och ja allt känns kanon bra just nu trots att ja ser ut som en prickig korv och har fått astma. Ikväll ska det gymas, ska bli spännande, hoppas att jag orkar baka lite sen när jag kommer hem ikväll så att jag har ngt fika att bjuda på till veckan.

Nu ska jag röja järnet.

Kramar från en prickig Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback