Bra start...

...på dagen har jag fått. Varit ute och gått brorundan imorse, det var riktigt skönt. Kom hem och åt lite vaniljyoughurt och en hårdmacka. In i duschen, kläder på och försöka få lite styr på håret. Iväg till jobbet.

Igår var jag till Linda på lunchen, fick både lunch och fika, tack så mycket =)
Var till sjukgymnasten igår och träna lite där, fick köra roddmaskin och den var helt toppen för det lät verkligen som man satt på vattnet. När jag kom hem igår efter jobbet  så blev det lite middag innan jag satte igång och bakade. Blev bullar och chokladsnittar, skulle göra citronkakor också men degen blev kvar i kylen, för jag blev så trött, men kanske hinner baka ut dom ikväll, men jag är rätt säker på att jag åker och spelar bilbingo ikväll.

Idag känner jag riktigt stolt över mig själv och det jag har klarat av. Nu ska jag ge järnet och dricka mitt nyponte.

Kramar från Annelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, glad att se att din operation har fungerat bra. Tog själv första steget mot en igår då jag var och opererade bort min gallblåsa och passade på att fråga läkaren om GBP som skulle skicka en remiss till mig efter sommaren till en läkare som har hand om det, håller tummarna att jag kommer få till en :)

2008-05-31 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback