Senaste nytt

ja gått ett tag sen ja uppdaterade bloggen nu. Förra helgen fick ja ett tokryck och bakade litegrann men det gjorde jag redan på torsdagen innan den eftersom fredag förra veckan var det min tur att ha fika, gjorde en cheesecake som blev riktigt bra om jag får säga min menning.

Ja vad har hänt mer då, haft en kort arbetsvecka denna veckan, var ledig på måndagen, hade en kanon trevlig dag med Denice då, det som var nackdelen var att det gick en del pengar. Onsdagen var jag till Östersund och det gick ännu mer pengar än förväntat. Var till dietisten och hon tyckte jag var duktig, hade snittat - 0,5 kg /vecka sen jag var där sist så det var kanon. Torsdagen var jag till läkaren och sjukgymnasten. Alltid kul att gå till sjukgymnasten. Fredagen bar det av till hogdal med Sandra för att spela bilbingo vilket var väldigt lyckat för min del, satsade mina sista pengar innan löning och det blev det värt. Väl hemma skulle jag bara åka en sväng, men kom hem strax före 03 på lördag morgon.
Vid 11 igår ringde Anneli och fråga om ja skulle med och bada och självklart hackade jag på, tog med mig Bella dit också. Var hemma och slappade på em, igår kväll drog ja till Jocke och såg film och satt och snacka, det var trevligt. Idag har det bara varit rätt slappt, har hämtat Daniel på flygplatsen, han fick flyga hem från stan, kul =)

Här kommer lite bilder på det som har bakats och nån ny bild på mig.

Ha det bäst...

kramar


Cheesecake

Havrechoklad

Maräng

kokoskaka

flarn

Morotskaka

me

1597

Kommentarer
Postat av: Jennie

cheesecaken var KANON, hoppas på fler av den =)

Postat av: Bloggtävlingar

Hej!
Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-19 @ 14:40:11
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja fler cheesecake ska jag väl kunna ordna ;)

2008-05-19 @ 14:54:24
URL: http://kramizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback