Stan

fick ett samtal från Östersund och sjukan nu på morgonen. Har fått tid för röntgen på torsdag. Ska bli skönt att få det gjort även om jag inte tror dom kommer hitta ngt som inte ska vara där. Men lite nervös är jag endå, glad att jag får sällskap upp, jag törs inte köra bil så långt själv just nu. Snörvel snörvel är det, men det blir bättre, bara att äta pillren och se glad ut ;)

Sitter och äter lite frukost, resorb och vattenmelonen. melonen är det som smakar bäst. Det är sol och fint utanför så det känns toppen.
Beställde kläder och dyl igår igår, en hel del. Fårse hur allt passar när det kommer.
Hittade en bild på mig igår.

image24

Kramar från Annelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va snygg du är Annelie! Kläderna kommer att passa perfekt. You go girl..

2008-05-20 @ 13:36:50
Postat av: Annelie

Haha =) Tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback