Träningsverk

Har jag i vänster vad. Måste vara efter besöket hos sjukgymnasten igår. Det är endå otroligt roligt att gå dit och det känns toppen. Träningen där gör gott både för kropp och själ.

Jag känner att det mesta är väldigt possitivt och att jag kan klara allt jag vill. Känner en stor glädje för att gå till jobbet igen. Hela jag känns som ett stort smajl =) Visst finns det saker som är mindre bra i mitt liv också men det gäller att fokusera på allt det som är possitvit. Imorse när ja vaknade så drog ja på musiken och dansade framför spegeln, otroligt bra för själen och självförtroendet.

Har haft lång ledigt förra veckan tors-sön, lovely verkligen. Var barnvakt en del under den tiden men det är bara roligt till 99,9 % ;)

Var till Rättvik på lördan och gick på marknaden, köpte strumpor, alltid bra att ha =)
Söndagen spenderades på badhuset hemma i Sveg.

Ska åka till Östersund nästa vecka till dietisten, det ska bli spännande. Vikten går sakta neråt men jag känner att jag mår toppen iaf. Det regnar ute nu men det gör inte så mkt, min glädje är på toppen just nu och jag hoppas att jag kan fortsätta känna så lääääänge till.


Ska kolla lite på kläder nu, tror jag har gått och blivit klädkåt ;)

Kramar från Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback