Myspys

Det är riktigt julväder ute. Det snöar för fullt, mysigt. Hoppas att det blir mer snö så att man kan åka skoter snart.
Nu när det är mörkt ute så man man tända ljus när man äter frukost och njuta för fullt, tänk att så lite kan göra en sån stor skillnad.

Det gick iaf bra i stans i tisdag =) Resan kunde varit bättre men det slutade inte så illa iaf.

Annars rullade förra veckan på som vanligt tycker jag. Fredagen kompade jag ut en timme tidigare och åkte till Ramundberget, det var trevligt =) Kom hem på lördag ef, hade myspys kväll sj hemma och tittade på dansbands kampen, dalkulla som man är hejar man ju självklart på Larz Kristerz, men Scotts är bra dom med.

Gammelfaster har nyss fyllt år så grattis till henne i efterskott =) Även min lilla tremänning fyllde år här i veckan, 1 år. tiden går fort, eller så början man bli gammal. När man var liten så tyckte man att vuxna som sa att tiden går fort var gamla och nu tycker man att tiden går fort. Så man måste ha blivit gammal =)
Snart är även detta år slut och ett nytt år börjar. Ett händelserikt år på många sätt och många förändringar har skett, både possitiva och negativa.

Ska försöka bättre mig att skriva lite mer nu, haft en svacka nu men på väg tillbaka.

Pussis från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback