Premiär

Hade permiär på mitt badkarr igår, skönt värre. Hade ont o nacken och axlarna så då var det riktigt skönt att krypa ner i ett varmt bad.

Var iväg på lunchen igår och handlade det jag skulle...Plockade fram mina reccept som jag skulle ha också =)
Annars var kvällen rätt lugn, var seg som tusan men kunde ändå inte sova...illa

Idag ska ja jobba till halv 4 sen iväg upp på sjukan en sväng. Fårse om jag ska göra köttbullar idag kanske efter jobbet, beror på hur död jag är när jag kommer hem. Annars är väl dagen som normal antar jag...

Ska gå ut i köket en sväng nu och hämta choklad, det ja tog i morse han ju bli kallt innan jag hade fått alla saker på plats igen på jobbet..

Pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback