Tisdag

Ny dag, nya möjligheter. Ska leta lite recept idag tänkte jag. Ska ha ngn saffransbröd och köttbullar. Ska iväg på lunchen är planen och handla. Tänkte jag ska göra egna köttbullar, så skönt att slippa äta halvfabrikat och istället riktig lagad mat.

Jag är så glad att så mkt småsaker just nu. Imorse kom jag på jobbet och hade en lapp på min skärm med ett gulligt meddelande och hur glad blir man inte då?? Jag blir iaf väldigt glad och det gör en stor skillnad för mig, tack =)

Nu ska jag kolla efter recepten..


pussis <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Oo, hemmagjorda köttbullar inget klår det.. måste verkligen ta mig tid och ordna lite sådana vid tillfälle och göra riktig mos till det med morötter i hungrig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback