Härliga Måndag

Nu är det måndag och veckan är igång igen.

Helgen har varit trevlig. Haft fullt hus till stor del. Jörgen har varit hos mig. På lördan hade vi Maiya till sällskap, alltid lika kul =)
På Söndagen hade vi både Maiya och Linnea, det blev en tripp till badhuset. Så härligt det är att bada, en utav dom saker jag verkligen tycker om att göra.

Sett en hel del film ihelgen och jag har verkligen uppskattat det.

Ny vecka, nu utmaningar. Ut med det gamla in med det nya ;)

På fredag drar jag till Sthlm, ska bli så kul att träffa dig igen, du vet vem du är =) Det är väl ngn månad sen vi sågs sist så det ser ja verkligen framemot. Vet inte om jag ser framemot lördag dag då det ska göras högskoleprov hela dagen. Dock hoppas jag på en trevlig lunch med Coffe på dagen sen ska the dancing queen rocka loss och ha så kul på kryssningen, you never know what will happens and what happens on the boat, will stay on the boat.
Har så jäkla bra minnen från kryssningen med Denice, eller hur stumpan?? =)

Haha jag ser även fram emot lunchen idag, jag och mina galna grejor. Eller som han sa du har ett stort hjärta <3

Puss & kram från en galen Annelie med stort hjärta <3

Kommentarer
Postat av: denice

hehe ja det kommer jag aldrig att glömma =)

2008-10-20 @ 11:43:48
Postat av: Annelie

Den kryssningen kommer jag aldrig glömma asg =)

Postat av: Anna

Låter som att du haft en härlig helg, själv har man varit sjuk hela tiden =(

2008-10-20 @ 16:14:18
URL: http://myzsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback