Helt underbart

starten på denna dagen blev så underbar. Mobilen spelade vakna nu Annelie kl 5.20. Dags att kliva upp, snoozade en gång. Klev upp och drog iväg till Anneli för att plocka upp henne och ta med henne till badet.
Slängde oss med glädje i bassängen kl 6.05. Simmade ca 45 min och en km var avklarade. Lite bubbelpool innan vi drog och duschade för att göra oss klara. In en snabbis hemma för att hänga upp det blöta och plocka upp frukosten.
Promenerade vidare upp på jobbet. Och här sitter jag nu.

Äter mitt ägg och min macka och dricker min choklad/cappochino blandning.

Säger bara en sak, vilken underbar start på dagen och tack Anneli för ditt sällskap =)

Puss & Kram från en pigg och glad Annelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj, om man hade kommit sig upp för att göra sånt :) Själv tragglar jag med att komma mig upp alls när väckarklockan ringer om jag ska och jobba etc.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback