Torsdag

Cissi fyller år idag, grattis till dig :)

Jag ska förhoppningsvis tvätta idag, hoppas jag verkligen. Skulle ha tvättat förra torsdan men blev inte så för att jag följde med Mickan och Sandra på bingo istället, jag bokade en ny tvätttid till måndagen, men sen kom ja på att jag skulle ju på bio då. Jag såg Mamma Mia, vilken bra film. Så idag ska det tvättas.
Ska väl ner på affärn en sväng med och handla lite, måste hinna dammsuga med innan Jörgen( Targenor) kommer ikväll. Han ska hälsa på mig några dagar. Han ska på intervju imorgon för jobb, håller tummarna för honom då.

Jag hoppas att det blir bättre väder snart också, var lite ruskigt imorse. Var helt säker på att jag var försenad till jobbet men jag kom till jobbet på rätt sida kl 8 =)

Nu ska jag knappa vidare med mina fingrar så jag får upp lite värme i dom, fryser som bara den just nu.

Kramar från Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback