This is me

Jag är född i Tvillingens tecken och ungefär så här funkar jag*ler*

TVILLING
¤¤¤¤¤¤¤¤

För dig behövs en ständigt gnistrande låga som behöver ny näring i form av din äventyrslusta och nyfikenhet. Detta gör att du ställer höga krav på ett förhållande. Du önskar en partner som förstår dig och som du kan vara jämlik med. Du är definitivt inte en sådan som lätt låter dig fångas i en traditionell roll i hemmet.
Tvillingen är glad, livlig och nyfiken som person. Du är lättsam att ha att göra med, och är omtyckt av många genom ditt pigga och trevliga sätt.

Tvillingen är rättvis, snäll och ärlig och blundar inte för att säga ifrån om du tycker att någon i din närhet farit illa. Du är självständig och bra på att entusiasmera andra till sådant du gärna vill dela med dig av.

Du tänker och funderar mycket, och har ett stort behov av att utbyta detta med andra, eller få uppleva det du funderar över.

Hos Tvillingen finns ett stort behov av att känna frihet och göra som den vill. Du vet ditt värde och ingen ska få trycka ner dig.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vet speciellt mitt värde och tänker inte längre låta någon trampa på mig och kasta skit på mig.

Och gör någon det, tänk då på dom evt konsekvenser som kan bli av det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback