Happy

Sitter här  med ett leende på läpparna och äter Arlas Milda lätt youghurt med citronsmak som är riktigt god. Blir wasa´s runda med kanel smak till.
Leendet kommer från det mail som kom i inboxen igår em ang mitt prov som jag gjorde i torsdags och det gick ju faktiskt bra, jag var väl inte helt nöjd när jag lämnade ifrån mig provet. Visste att jag chansade på en fråga och det visade sig vara den enda jag hade fel på också, så nu har ja verkligen lärt mig hur en varningsskylt för heta ytor ser ut. Det är det bästa när man pluggar att man lär sig något som man kommer minnas och ha nytta av senare och att man inte bara läser järnet för att kunna klara av det prov man gör. Nu är jag alltså klar med ännu en kurs och betyget i denna kurs blev ett MVG så det känns bra och jag är nöjd, där kommer det stora fina leendet in =)
Sen att solen tittar fram såhär på morgon kvisten gör saken ännu bättre och stärker den glädje känsla som finns i min kropp just nu.

Idag ska ja till farbror doktorn och kolla mina knän som låter som krossat hårdbröd nästan, får se vad han har att säga till det eller om det bara kommer att få vara så. Ska även passa på att få B12 spruta när jag ändå är där. Kanske blir man lite mer piggilin efter sprutan och får lite mera energi.

April April, tiden rinner iväg fort tycker jag. Idag får man se upp med att bli lurad.

Annars är det en lugn vecka, inte pluggat något denna vecka än men kanske blir ikväll. I måndags kväll oljade jag i alla fall mitt köksbord och det blev bra =) I övrig i huvudet snurrar tankarna hurvida man ska söka universitet/högskola till hösten och vad och var, det är verkligen en djungel och valet är viktigt att söka rätt sak i första hand. Jag kan max söka 20 utbildningar, den 15 April ska det vara klart senast så har 2 veckor på mig nu att försöka bestämma mig.
Nää nu blir det sista youghurten och sen fixa det sista innan ja tar den lilla promenaden till jobbet.

Hoppas solen finns hos alla idag =)

P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till det suveräna betyget :) Själv är jag nervös, första träffen imorgon :S

Postat av: ulrica

Hej Anneli! Vad är det du pluggar nu? Jag trodde du jobbade. Saknar dig!



Kram från Ulrica

2009-04-01 @ 17:39:36
Postat av: Annelie

Det kommer gå toppen imorgon Anna, ska tänka på dig! Kram

2009-04-01 @ 17:42:53
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ullis! Jag pluggar en del gymnasiekurser vid sidan av jobbet. Jobbar heltid som vanligt ändå =) Saknar dig med! Kram

2009-04-01 @ 17:45:42
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med studierna, verkar jobbigt att både plugga och jobba.

2009-04-08 @ 20:14:07
Postat av: Anna

Ha en trevlig påsk :)

2009-04-09 @ 13:15:14
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: matilda

va söt blogg elina ebba hej! eh nina ///matilda

2009-12-21 @ 12:27:04
URL: http://Elina
Postat av: matilda

elina jag är jätete le sen för det du sa elina hej då jag vill inte leka med ghedå elina♥

2009-12-25 @ 10:03:42
Postat av: Anonym

elina jag är jätete le sen för det du sa elina hej då jag vill inte leka med ghedå elina♥

2009-12-25 @ 10:04:08
Postat av: matilda

hej elina hej elina mamma rvhgyjdjkhrj e

2009-12-26 @ 11:44:25
Postat av: matilda

hej elina hej elina mamma rvhgyjdjkhrj e

2009-12-26 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback