Hemma igen

Nu är man hemma igen efter några dagar borta.
Stockholm har varit otroligt bra och givande och jag har fått lära mig massor verkligen.
Jag har gått PTK´s grundutbildning för försäkringsinformatörer. Kursern har bestått av föreläsningar, diskussioner och grupparbetsuppgifter i det lagstadgade och kolletivavtalade försäkringsskyddet för tjänstemän inom det privata området. Då har sjudom,arbetsskada, ålderspension, dödsfall och informatörsrollen ingått.
Jag åkte ner i söndags och kom hem igår kväll. Vi har varit ute på Djurönäset och haft utbildningen. Var fint och trevligt därute. Har en hel del att göra som informatör nu när jag är hemma igen.

Idag kommer det bli full fart verkligen, känns som denna dagen kommer bli maxad. Jobba full dag, 8-17. Lunchen kommer gå till att åka på skolan och träffa en lärare. Efter jobbet skal det tvättas, tror ja tänker börja med det innan jag ska hämta Baloo & Bella, så ikväll blir det livat här hemma. Ska ha dom två över helgen. Imorgon packar jag in dom i bilen och far söderut till dalarna. Jag ska träffa den nya familjemedlemen då, lilla Nova. <3
Ska se till att byta till sommardäck ihelgen också. Marknad i Orsa med, blir nog att gå en liten sväng då det antagligen inte blir Rättviks marknad nästa helg.

Här kommer ett kort till på Nova :)

Nova

Kommentarer
Postat av: ulrica

Roligt att kursen var så givande! Hon är gudomlig lilla Nova!

2009-04-24 @ 17:43:10
Postat av: Anna

Aaww, vad söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback