Ny vecka..

... med nya möjligheter:)
Tisdag morgon idag och solen har inte hittat fram men vad gör det när man ändå har vaknat med ett stort leende och ser fram emot dagen. Händer inget speciellt på så sätt idag vad jag vet ännu. Sitter här och dricker mitt te och ska pipa iväg till jobbet senare. Vaknade strax efter 5 imorse, lite väl tidigt men vad gör man då?
Har nyttjat träningscykeln imorse, inte bra att låta den stå där och bli dammig :)

Påsken är över nu och vardagen kommer igen. Bara 4 dagars arbetsvecka dock, lite extra ledig är inte helt fel. Påsken spenderades nere i Dalarna med la familja. Har varit en del fiskande.
Det har inte blivit något bebis ännu, så får väl se om jag kanske blir faster under denna vecka istället då?
Annars ska jag försöka ge mig på att plugga matte denna vecka på kvällarna, se om man har någon hjärna kvar till det på kvällarna, började med matten i lördags och det gick sådär men ja, jag är ju envis så får väl se om jag vinner över den i alla fall.

matte

Joo kom på att jag var ju till läkaren för ett tag sen och resultatet blev 8 röntgen plåtar som jag väntar svar på. Jag hoppas att det inte är något fel utan bara jag som är orolig i onödan.

Jag tycker tiden går så fort just nu, tycker jag har massor att göra men tiden räcker inte till i alla fall. Just det här med pluggandet vid sidan av jobbet tar en hel del tid och kraft men som sagt det har ju gett väldigt bra reslutat hittills med så det känns bra. Men det är en del kvar att plugga nu och jag hoppas att det kommer en del mer med posten idag så att jag kan börja förbereda en del annat med. ca 1 ½ månad på mig nu att göra klart det sista nu och tycker det är en hel del annat som kommer ta tid och jag inte är hemma hela tiden heller. Åker man bort någon dag för man ska på utbildning eller dyl. så är det inte så lockande att bli fullproppad med information  hela dagen och sen försöka plugga på kvällarna.

Ska till Sundsvall nästa vecka och veckan därpå ska jag till Östersund så det kommer bli en del åkande men det gör mig absolut inget och det brukar kunna ge en hel del, det fackliga har än så länge varit kul och lärorikt.
Och efter det så svisch så är April månad slut och Maj är här. Det som är fördelen med Maj att det är lite extra ledigt och jag har tom tagit några dagar ledigt så det är bra att veta nu när man försöker planera pluggandet att skiter sig den plan man har gjort finns det någon enstaka dag man kan ta igen det på.

Nu ska jag se till att jag har allt jag behöver inför jobbet =)
Ha en toppen dag :)

pok

Kommentarer
Postat av: ulrica

Vad roligt att det går så bra för dig! Fasiken vad du kämpar på, du är skitduktig:)



Kramar från Åmål

2009-04-14 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback