Onsdag

Morgon och jag har varit ute och gått en promenad på 50 min imorse, hunnit duscha och nu sitter ja här och väntar på att gröten ska kallna lite innan ja hugger in på den.

Gårdagen började bra men ju längre den gick dessto sämre humör blev jag på. Usch för att behöva lägga tid och energi på sådan som man egentligen inte vill men man måste för sin egen skull. Och igår så blev det en sån dag då jag höll på att tjabbla fram och tillbaka med en person som jag inte anser klarar av sitt jobb och det går ut över mig, klart jag måste försöka göra något åt det då. Eftersom jag var på sånt pissigt humör igår kväll blev det tyvär inget pluggat. Jag var till Daniel & Denice istället, skönt att få komma hemifrån någon timme och bara få något annat att tänka på.
Det som var det bra med gårdagen var att jag fick besked att jag kommer åka till Sthlm på söndag em. för att Mån-Tors vara på Djurö och gå en utbildning för försäkringsfrågor då jag är försäkringsinformatör via facket på jobbet. Då blir det inget Sundsvall tyvär men jag är glad för utbildningen i Sthlm då jag tror den kommer ge mig väldigt mycket. Dock såg inte min chef lika glad ut när jag kom och sa att jag behöver vara borta 4 dagar med så kort varsel och det har ja verkligen full förstålse för och hade jag haft möjlighet att be om ledigt tidigare har ja självklart gjort det. Jag tycker om att det ska vara ordning och reda och allt ska fungera så optimalt det bara kan.

Jag hoppas att denna dagen blir bättre men med en bra morgonpromenad, gröt och bra musik på morgonen så är jag bra förbered. Ikväll hoppas jag att det blir lite pluggande men igår kändes det som att den lusten försvann helt tack vara den personen som ja tjabblade med och jag har lust att kasta in handduken helt just i pluggandet iaf men vi får se om jag kan komma på bättre tankar under dagen.
Idag är sista dagen att söka högskole/universitets studier till hösten. Lycka till, till alla som söker :)

Nu ska ja äta den sista gröten och borsta gaddarna sen :)

Have a nice day :D

pok

Kommentarer
Postat av: ulrica

Skitdagar kommer och går. Kämpa på nu så ska du se att du slipper jobba mera med dennna jobbiga person!



Pepp pepp



Ullis

2009-04-15 @ 10:32:20
Postat av: Anna

Sakta men säkert byggs den andra bloggen upp :) Hoppas du har haft en bra dag, har själv tagit en promenad i solen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback