Tack

Jennie för det trevliga sällskapet ikväll =) Ligger utfläkt på soffan nu efter en super nice middag med det bästa sällskapet =)

Kom hem och skulle parkera bilen, trodde jag iaf, någon har snott min plats i carporten, gulliga lilla jag lämnade en lapp till parkerings tjuven, får se om jag får tillbaka min parkering imorgon, hoppas i alla fall på det.

Vad har hänt sen sist då tro, jo lite iaf, varit på latsidan med att uppdatera. Torsdagen som jag såg framemot gick bra iaf och den bollen rullar framåt nu och jag hoppas att allt går som planerat.

Jag var till Sthlm den helgen det var alla <3 dag. Var barnvakt till 3 busar så, det var riktigt trevligt. Helgen som just varit var lugnt, sov mest kändes det som men det var antaligen välbehövligt. Vaknade pigg som den igår och gjorde ett ryck innan jobbet och drog brorundan innan jobbet, inte illa. Käkade mina mumsiga grönsaks quicher som jag ändå fick  gjort i helgen till frukost och även mellis. Lurade på Anneli en igår också och även hon tyckte att dom smakade gott och hon kom frågandes efter receptet sen som hon fick.

Beställde lite bäcker igår med från adlibris som jag hoppas att dom kommer snart. Joo kom på att ja besiktat bilen, åkte dock på bakläxa, på väster fram så var det glapp i styrleden och spindelleden. Men bara att fixas, ska visas upp inom en månad i alla fall. Annars tror ja det mesta har rullat på som vanligt. Måste lämna in semster ansökan också, inte den blekaste när jag ska söka men det löser sig.

Nää nu ska jag fixa gaddarna och läsa lite innan ja somnar =)

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är jag som ska tacka =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback