Effektiv

känns som det  gäller att ligga på top idag. Har massa att göra känner jag.

Var iväg på lunchen och fixa undan en del. Pantade flaskor, handlade. Hem in med grejorna där som skulle, slängde i mig en macka till lunch tillbaka på jobbet igen och här sitter ja nu.
Ska sätta mig och skriva en lista över det som behöver göras när ja kommer hem sen. Bla ska det tvättas, städas, baka, bäras upp grejor till den hemska vinden som jag fortfarande är rätt för.

Har iaf fått gjort en del på förmiddagen. Svarat på en enkät från folksam ang mitt senaste ärende där. Betalat räkningarna, kollat på utbildningar och antagningsstatistik. Rätt intressant och se hur mkt skillnad det kan vara på antagningen från år till år.

Ser framemot imorgon. Party med stort P. Ska gå folkan och se mina dalkarlar, LARZ KRISTERZ =) Ska bli så j*vla kul känner jag.

Sen finns det andra saker jag längtar efter men inget bestämt än när det blir ngt så jag får väl försöka ha is i magen även om det är svårt känner jag, visa saker har jag bara mindre tålamod till men jag är iaf medveten om det.

Och tack Peter för kramarna jag fick igår när jag behövde ha dom, det kändes bra, jag uppskattar det verkligen.

Nää nu ska fröken jobba vidare här så att jag kommer hem och för börja med alla skojsiga saker som väntar :P

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sassa

ååh jag skulle faktiskt medupp till sveg och se på dom, men det blev inte så :/

synd att jag inte åkte upp då hade vi kunnat ses :)

puss

Postat av: ulrica

Hej! Det var ett tag sedan du skrev nu. Roligt att se något från dig igen! Jag har äntligen fått min optid, den 26/2 ligger jag under kniven.

Ta väl hand om dig!



Kram från både mig och Danne!!

2009-01-27 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback