Bilbingo

Bilbingo säsongen är igång sen någon vecka tillbaka men ikväll blir det perimär för min del. Ska ha med mig Denice och Mickan, det ska bli kul Potten är på 30 000 :- det skulle inte sitta fel, men så länge man får igen det man spelar för är jag ändå nöjd :)

Det är klent med uppdateringar just nu tyvär, fullt upp med det mesta. Ledig från jobbet imorgon då där är röd dag i danmark. Men istället blir det att gå på skolan och skriva prov, 5 timmar som mest så imorgon vid denna tiden är jag på G till skolan, I´ll try to do my best in the test ;)

Stort grattis till Ola som idag blir 30 bast :) Hoppas att du får en bra födelsedag och att solen lyser på dig med som den gör på mig denna morgon.

Ska se om mitt ta har svalnat snart så jag slipper bränna tungan av mig, Sen efter 8 ska jag ringa och babbla lite med telia om en faktura, alltid lika kul ;)


Jag önskar alla en fin dag i det fina vädret!

Lägger upp en bild på den stolta faster och Nova <3

Annelie & Nova

pok

Kommentarer
Postat av: ulrica

Kul med bingo! Hoppas du tar hem storkovan!! Jättefin bild på dig och lilltjejen:)

Kramar!!

2009-05-07 @ 14:29:14
Postat av: Meta

Vill åsså med dig och Denice nått på Bingo.. De är ju soft som faan ju.. Ladda upp för grill kväll i haddal nu snart.. får ta nån helg nu snart.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback