Tisdag..

..snart är det slut på den sista Tisdagen i Maj, tiden går verkligen fort just nu eller över lag förresten. På söndag är det den sista Maj och det är morsdag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på till min lilla mamma. Men efter en helg i storstan så kommer det nog lösa sig.

Känner mig trött och sliten idag, ska bli skönt att snart lägga sig. Jag hoppas kunna komma upp tidigt imorgon men jag kan evt vara trött då med. Det har varit en hel att göra på jobbet idag, dock tråkigt att man får arbetsuppgifter man känner att man inte riktigt är helt 100 inför så därför var det skönt att cykla hem  om man bortser från regnet. Hihi, ser ut som ett fluff i håret efter dom dropparna jag han få på mig. Ätit min goda sallad  till både lunch & midda´ idag.
Nu ska ja fixa lite innan sängen.

pok

Kommentarer
Postat av: ulrica

Förstår om du är lite sliten så som du håller igång:) Jag håller med dig om att tiden rusar fram, man hänger ju inte med!!

Såg att du inte bestämt vad du ska göra på midsommar, du är hjärtligt välkommen att vara med oss när vi gifter oss. Blir ju inget storslaget men blir säkert trevligt:)

Kramis kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback