Plugg

Dagen har till stor del bestått av pluggande. Varit segt, känner mig rätt forvirrad med så mycket olika saker men till veckan kommer det märkas om jag har fattat något eller inte, men jag hoppas på det bästa.
Kvällen har varit lugn, är hos mor och far ihelgen, har fått gott grillat till middag samt efterrätt så jag kan inte klaga på den service jag har fått.
Jag har det bra när jag bor hos mormor med, får maten serverad varje dag, tur att det inte är så länge tills ja kommer till eget boende igen så att man slipper bli helt bortskämd med alla bekvämligheter och glömmer hur man ska laga mat och dyl. Dock kommer ja aldrig glömma hur man bakar, det sitter nog i ryggraden som det känns :)

Nu blir det sängen snart, ska låta Granberg göra mig sällskap ;) Imorgon blir det lite mera plugg och en massa annat kul :)

Sov gott & Dröm sött!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback