Duktig

Känner mig riktigt duktig efter dom två senaste dagarna. I förrgår så blev det Må Bättre och gymet i 80 min. Inte illa. Trotsade regnat och cyklade dit och hem igen. Men det var så värt det efteråt när man kunde komma hem och slappa i soffan med gott samvete.
Igår så spenderade jag bla förmiddan att spela wii, har äntligen köpt mig ett wii med bla spelat wii fit plus så nu kan man träna hemma dygnet runt när man känner för det och inte är man beroende av vädret heller. Så det blev en timmes effektiv träning på wii´t på förmiddan. Käkade lunch och tog mig sen en promis ner till stan och gymet igen och det fick räcka med 60 min gym igår men tycker jag är nöjd med det eftersom det då blev 60 min wii+ 20 min promis+60 min gym och det är totalt 140 min så jag kan verkligen inte klaga och det bästa är att jag inte har sån träningsvärk idag som jag trodde att jag skulle få. I can only make a big smile.
Ska försöka hålla i den goda vanan bara innan den har blivit en rutin och man inte kan vara utan den.

Idag vet jag inte hur jag ska göra med träningen, tänkte jag ska göra ett ryck här hemma nu. Städa, diska, laga lunch och förbereda för middagen. Jag erbjuder hemmalagad pizza till middag idag. Lite fredagslyx sådär. Hoppas att det passar domarn när han kommer hem från jobbet.
Ska passa på att följa herrn en sväng till Borlänge ikväll tänkte jag när han ändå ska dit och döma så kan jag passa på att ta en runda på kupolen och kanske träffa en vän jag inte sett på ett tag nu.

Annars något nytt denna vackra soliga dag? Joo blev helt paff igår och idag att posten kom så tidigt. Redan innan klockan nio på morgonen, inte illa det. Tror det är ngn som vill göra kväller tidigt :D
Igår så ringde läkaren från neurologen och det lät rätt illa när det var han som ringde mig och frågade vad saken gällde och då fick jag så snällt säga att jag skulle få svar från min MRT som jag gjorde för 2 veckor sedan och så skulle han då försöka hitta svaret och ja det gick inte så bra så han skulle starta om datorn och det ena med det andra men till sist så hittade han iaf svaret och TJOHO inget avvikande i den :D Skönt att höra.
Dock frågade han om jag hade fått ngn tid till Neurolabb och ja det hade jag och sa att den blev den 14 September! Inte föra sa läkaren och jag suckade och sa nej! Det var tydligen inte så mkt att göra åt så nu skal jag göra min EEG den 14 September.
Jag vill bara få alla undersökningar gjorde nu, helst igår så att jag får en klarhet i hur det blir med allt. Men det är inte lika länge kvar tills jag ska göra TILT-testet iaf. Det blir den 23 Augusti.
Även den 31 Augusti skal jag bort på sjukhuset. Ett jäkla rännande där. Tur jag har mitt frikort annars hade jag blivit ruinerad av alla sjukhus besök och undersökningar men leder det till något bra så är det helt klart värt det.

Joo i Måndags var jag och hjärtat till Rättvik, där mötte vi upp mor & far. Dom bjöd på middag ute under bar himmel, härligt. Innan vi gick ner till Dalhalla och gick på en riktigt bra konsert som bla innehöll The Baseballs och Sven-Ingvars. Ett fullsatt Dalhalla rockade loss. Det var första gången jag var till Dalhalla och det var riktigt nice tyckte jag.

the baseballs

Andersson som annars diggar AC/DC mest hade rätt kul han med som det såg ut =)

Dalhalla

Gillade när mörkret lagt sig och det lyste så fint i Dalhalla.

Dalhalla by night


Nää nu kallar köket för tillfället!

På återskrivande :)

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback