Sova vore kanske inte så fel..

..i alla fall den tiden man borde sova. Jag vakna kl 3.50 imorse och kunde inte sova. Rätt irriterande men jag gav upp efter en halvtimmes försöka att somna och la mig och läste istället. Och läser man något bra så går timmarna rätt fort faktiskt. Snart lunch time nu och har hunnit med lite pyssel på förmiddan här hemma. Känns skönt.

I måndags var jag till Säter till Skönvikt och det var bra tyckte jag. Både psykologen och sjukgymnasten var riktigt härliga människor. Nu får se vad dom kommer fram till när dom har slagit sina kloka huvuden ihop vid nästa behandlingskonferans. Och timmarn där i Säter gick riktigt fort. Psykologen ställde en massa frågor och det var bara att svara så gott man kunde, var ju tvungen att försöka tänka bakåt en massa och det är inte alltid det lättaste. Hos sjukgymnasten fick jag göra ett cykeltest och gångtest och en del andra funktionstest och det gick riktigt bra ju =) Trots dom alla extra kilon jag har. Tänk om jag skulle få tillbaka ca dom 50 kg jag har gjort mig av med, herregud vad allt skulle bli tungt och svårt då. I´m happy that I have lost them :D

Imorgon blir det att åka söderut för att fira påsk, det längtar jag efter. Tror det kommer bli en bra påsk.

Nu ska jag sätta fart med lite lunch, fixa lite ärenden, få mig en B12 spruta och sen hem och packa och tvätta och städa!

Önskar alla en GLAD PÅSK!


Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback