4 April

idag är det 4 April, vilket innebär 2 månader kvar till bröllopet. Bara 2 MÅNADER kvar. Shit, det känns fortfarande som en dröm. Finns massor att göra kvar tills dess men det går framåt med allt.
Tänkte jag ska sätta mig med bordsplaceringen någon dag och börjar fundera på den. Men det får bli senare i veckan.
Försöker hitta motivationen till att plugga idag men det går otroligt segt tycker jag. Ska iväg och jobba på eftermiddagen.
Sedan förra söndagen har jag haft en liten hushållerska här hemma. Har haft lilla M på besök från Sveg. Alltid lika underbart att ha hennes sällskap. Hon e go hon den ungen. Det är bra att ha barn i sin närhet, det gör att jag uppskattar och ser på livet på ett annat sätt då.

I lördags fick vi besök av svärisarna( Johans föräldrar) som sov över här till igår. Efter att vi hade ätit frukost igår så åkte vi till Hosjö för att titta på kyrkan och visa vart Pumpen ligger.
Igår var en riktig mysdag. 3 April 2010 satt jag och Johan vid vattnet i solen. Där byte vi ringar med varandra. Ett år sedan, tänk vad tiden går fort när man har det bra. Jag är så glad att han finns vid min sida i med och motgång. Och snart ska vi få bli man och hustru.
Får se om pappren från skatteverket ang. hinderprövning kommer snart. Och pappren på mitt namnbyte.

Nää nu måste jag seriöst plugga en stund.

Puss & Kram

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback