Tiden flyger fram

Ja att tiden flyger fram kan man verkligen säga.
Tiden går och går och närmare bröllopet kommer man, med stormsteg. Det mesta börjar bli klart inför bröllopet.
I lördags var jag till bästa frissan Linnea på Aquaroom och gjorde en provuppsättning inför bröllopet. Två timmar tog det men det blev bra för att bara vara slarvigt gjort tycker jag.
Snart kommer jag jag stå där i kyrkan med min blivande make. Jag hoppas inte jag jag kommer böla för mycket. Tur jag får ordentlig make-up den dagen, det ska jag få på makeup store. Ska göra en provsminkning i samma vecka som bröllopet är.
Ja ett tu tre så är det bröllop =) Ja jag börjar bli nervös känner jag. hihi! Pirri pirri

Idag har jag börjat min 4 veckors APU på vårdcentralen, det blev en kortis idag med lite presentation av vårdcentralen och arbetsuppgifter. Tillbaka imorgon bitti och göra en heldag, vilket jag verkligen ser fram emot
:-D Känns som jag kommer lära mig massor under tiden där som jag kan ha nytta av sen i mitt nya yrke.

Igår var jag och hjärtat till Orsa och firade fasters gullfis som fyller 2 år på onsdag. Tänk vad tiden går fort och hon blir så stor så fort.
Fick en god smörgåstårta, cheese cake och fin hello kitty tårta som min svägerska hade gjort, hon är duktig hon!

Har hunnit varit till Sveg på 40 års kalas hos min fina vän Anneli. Fikat med några av mina goa vänner när jag var upp också. Nu längtar jag upp till Sveg igen. Har kommit ett litet ny tillskott som jag är spänd på att träffa.

Nää nu ska jag kvällfika lite innan det blir sängen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback