Vill bara...

..önska er en bra första december. Även om dagen är snart slut.
Jag känner mig nöjd med dagen. Haft en otroligt bra dag i skolan. Haft HPB kurs idag. HPB står för Hälso Profil Bedömning. Så när jag är klar med denna 4 dagars i Februari ( den är uppdelad i två block om två dagar) så ska jag vara riktigt duktig på att genomföra HPB. Ska bli roligt att få göra mina fem "test" på olika personer. Tror dessa test kommer gå bra. Någon som känner för att bli mitt offer så hör av er.
Jag ser fram emot dag två imorgon på HPB kursen och för att fira att denna vecka är slut så ska jag på julbord med min make och hans arbetskamrater. Det känns kul att jag vet att jag får lite kvinnligt sällskap i år.
Helgen innehåller arbete, möte på jobbet och även ta hand om mina söta små tremäningar. Det kommer att förgylla min helg.
Nu blir det bingen för idag.
Natti Natti!
P.S Äntligen har världens bästa julradio börjat. Så klicka på länken och öka julstämningen.  http://julradio.se/
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback