Onsdag

Snart slut på denna onsdag. Onsdag i Juli när jag var yngre innebar Yra nere på Orsa, det gör det fortfarande men flera år sen jag var på en yra sist nu.
Idag har jag varit iväg och jobbat några timmar, jag trivs verkligen bra nere på jobbet.
Annars har det varit en rätt lugn dag, har läst en del i en del olika böcker, jag har en tendens att läsa flera samtidigt, hehe men dom brukar vara av olika karaktär så ingen risk att man blandar ihop dom.
Läste denna idag http://www.sahlgrenska.gu.se/aktuellt/nyheter/Nyheter+Detalj/-gastric-bypass--sanker-blodtrycket-markant.cid1032200 och det är kanske svar på varför mitt blodtryck är så lågt, nästan för lågt men jag klagar inte över det :D
Efter att ha sett ett program på femman som hette Superbantarna http://www.kanal5play.se/klipp/play/superbantarna-klipp så fick jag ett tok ryck och drog ner på gymmet och har kört kondition i 45 min, grymt skönt när jag är hemma igen. Sitter här och skriver nu medans jag äter lite och "njuter" av eftersvettningarna. Bara jag ätit upp dom sista vindruvorna ska jag slänga mig i duschen sen blir det sängen för att sova.
För övrigt lider jag av samma problem som tjej i klippet, detta med att ha en hängande mage. Detta efter dom ca 50 kg som redan är borta från mig. Efter att ha sett programmet idag så hoppas jag att min motivation till att träna kommer tillbaka och även att kunna ändra kosten ännu mer än vad jag redan har gjort. Wish me luck!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback